متخصص درد کیست؟

-درد.jpg

متخصص درد کیست؟

برای اینکه به این سوال جواب بدهیم اول باید با مفهوم فلوشیپ اینترونشنال درد آشنا شویم تا بتوانیم با فوق تخصص درد آشنا شویم، این رشته که حدود 12 سال است که در کشور ایران وارد شده است، رشته ای بسیار نوین بر اساس رویکرد غیر تهاجمی و کم تهاجمی درمان دردهای مختلف است و تقریبا تمامی انواع درد را در بر میگیرد، دردهایی مانند سردرد، کمر درد، درد مفاصل ،دردهای سرطانی و درد های صورت و عصب های اندام تهتانی است..

فلوشیپ اینترونشنال درد

این رشته تحصیلی شاخه ای از علم پزشکی است که محور اصلی آن درد است که  مورد مطالعه قرار می گیرد.
در‌واقع بیماریی‌هایی که در آن‌ها بیمار دارای درد‌های مزمن با مدت زمان طولانی است هدف این شاخه تحصیلی از طب خواهند بود. در این شاخه همه ابعاد درد چه روحی و چه جسمی مورد مطالعه و درمان قرار می گیرند.

معرفی فوق تخصص درد

اشخاصی که به صورت دانشگاهی و آکادمیک دوره تحصیلی درد را گذرانده باشند متخصص درد تلقی می شوند.
دانش آموختگان این رشته با همکاری بقیه رشته های طبی اقدام به شناسایی مدیریت و درمان دردهای حاد و مزمن می پردازند.
دکتر سیامک مرادی یکی از بهترین فوق تخصص های درد در کشور ایران است که در مطب خود آمادگی درمان انواع دردهای ذکر شده در فوق را دارا میباشد.
آدرس مطب دکتر مرادی: تهران، نرسیده به میرداماد، خیابان قبادیان غربی، پلاک 9، طبقه اول
شماره تماس: 02188882424 و 09339510017 رزرو وقت الزامی است