خدمات قابل ارائه در کلینیک درد

خدماتی که ما در کلینیک درد راد به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه میدهیم.
چه کاری در کلینیک درد راد برای شما میتوانیم انجام دهیم؟

خدمات
کلینیک درد راد

در کلینیک درد راد ما طیف گسترده ای از خدماتی درمانی را برای بهبود حال بیماران خود با به روزترین متدها و به روزترین دستگاه و تیم مجرب به آنها ارائه میکنیم.

تزريق اپيدورال

در بیماران با دیسک ناحیه کمر یا گردن که به درمان های معمول پاسخ نداده اند می توان از این روش کمک گرفت. در این روش تحت هدایت تصویر برداری در فضای پشت دیسک، قرار گرفته و تزریق انجام می شود. ممکن است در برخی بیماران نیاز به تکرار این روش جهت کنترل درد باشد. بیشتر بخوانید

درمان ديسک كمر

در بیماران با کمر درد، دارو، ورزش های ستون فقرات، آب درمانی و فیزیوتراپی در ابتدا ممکن است مفید باشد. این بیماران با انجام مرتب اعمال فوق به بهبود وضعیت فیزیکی و کاهی وزن خود کمک کرده و شرایط از بین رفتن دردها را مهیا می کنند. بیشتر بخوانید

ليزر ديسك كمر

در بیمارانی که به درمان های نگهدارنده اولیه پاسخ مناسب نداده و دچار دردهای رادیکالی اندام تحتانی هستند استفاده از لیزر دیسک می تواند جهت کاهش درد و بهبود علائم سیاتیک راه گشا باشد. بیشتر بخوانید

ديسكوژل گردن و كمر

استفاده از ترکیب دیسکوژل در دیسک های ستون فقرات بخصوص در دیسک های گردنی بسیار موثر بوده و باعث شده در صورت انتخاب مناسب بیمار توسط پزشک از انجام اعمال جراحی غیرضروری پیشگیری می شود. بیشتر بخوانید

اندوسکوپی ديسک

از جمله روش های پیشرفته در دیسک های کمر استفاده از آندوسکوپی دیسک می باشد. در این روش برش کوچکی در پشت بیمار ایجاد شده وبدون صدمه به بافت استخوانی و نخاعی قطعات دیسک را خارج میکنیم. بیشتر بخوانید

بلوک های عصبی

در بیماری های مختلف مانند زونا، دردهای قفسه سینه پس از جراحی قلب را جراحی قلب باز، درگیری های اعصاب سمپاتیک، درگیری عضله پیریفورمیس و … استفاده از بلوک های عصب تحت هدایت فلوروسکوپی و یا سونوگرافی بسیار کمک کننده است.

درمان دردهای عصب سه قلو

یکی از شدیدترین دردهایی که یک فرد می تواند تجربه کند، نورالژی تری ژمینال یا درد عصب سه قلو می باشد. این عصب دارای سه شاخه بوده و باعث دردهای ناحیه پیشانی، گونه و یا فک تحتانی میگردد و در صورت عدم پاسخ به درمان دارویی، کاندید انجام رادیوفرکوئنسی عصب سه قلو می باشد. بیشتر بخوانید

راديرفركوئنسی ستون فقرات

روشی است که در آن به کمک الکترودهای مخصوصی در محل اعصاب مفاصل ستون فقرات قرار گرفته و پس از بررسی های لازم به کمک سیستم حرارتی عصب مفاصل را بی درد میکنیم. این روش بسیار خوب و بی خطر است و نیاز به بستری بیمار نمی باشد. بیشتر بخوانید

كنترل دردهای پس از جراحی

بعد از انجام اعمال جراحی ستون فقرات در برخی بیماران دردهای ناحیه کمری و پا ممکن است به فاصله ای از عمل جراحی رخ دهد که درمان آنها استفاده از روش های غر جراحی مانند دارو، فیزیوتراپی، تزریق کودال و رادیو فروکوئنسی می تواند باشد.

كنترل دردهای بيماران سرطانی

در بیماران سرطانی بر حسب محل درگیری بیماری و شدت گسترش بیمار دردهای مختلفی را ذکر میکنند که به دارو یا نورولیزر اعصاب منطقه ای جهت کاهش و کنترل درد این بیماران اقدام می گردد.

تزريق زانو

در آرتروز مفصل زانو همیشه راه حل تعویض مفصل نیست. بسته به شدت آرتروز استفاده از مسکن ها، فیزیوتراپی و آب درمانی و همچنین تزریق هیالورونیک اسید در مفاصل کمک کننده است. همچنین استفاده از سلول های بنیادی تحولی در درمان آرتروز ایجاد کرده است. بیشتر بخوانید

تزريق شانه

در صدمات به عضلات شانه که منجر به پارگی عضله می گردد محدودیت حرکت مفصل ایجاد شده که اصطلاحا آن را شانه منجمد شده می نامند. در افرادی که امکان جراحی وجود ندارد یا راضی به انجام جراحی نیستند از تزریق های مفصل شانه جهت کاهش محدودیت فعالیتی مفصل کمک کننده است.

سردردهای مقاوم به درمان

در بیماران با سردرد که بررسی های کامل انجام شده و درمان دارویی نیز شروع شده است لیکن پاسخ مناسب به درمان در این بیماران داده نشده است، استفاده از بلوک های عصبی می تواند در کنترل درد موثر باشد.

محركهای نخاعی

در بیمارانی که به واسطه جنگ، تصادف، صدمات ورزشی و …دچار صدمات نخاعی شده اند و دردهای مقاوم به درمان اندام تحتانی دارند استفاده از محرک های نخایی جهت کنترل درد این بیماران کمک کننده است. بیشتر بخوانید

پمپ های داخل نخاعی

در بیماران با دردهای اندام تحتانی، اسپاسم اندام تحتانی، قطع عضو و یا بیماران سرطانی که امکان کنترل درد مناسب جهت آنها وجود ندارد، استفاده از پمپ های نخاعی جهت کنترل این علائم بسیار کمک کننده است. بیشتر بخوانید

سلولهای بنيادی

استفاه از سلولهای بنیادی در آرتروز مفاصل و دیسکهای بیرون زده شروع شده و تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام شده است. با انتخاب مناسب بیمار و استفاده از این روش ممکن است از انجام اعمال جراحی غیر ضروری نیز جلوگیری گردد. بیشتر بخوانید

ليزر پرتوان

این روش که تحت دستگاهی به همین نام صورت میگیرد با افزایش جریان خون در محل درد یا دیسک بیرون زده و یا مفصل دچار آرتروز باعث فعال شدن سیستم ضد درد ناحیه شده و کاهش درد محسوسی را در آن محل ایجاد میکند. بیشتر بخوانید

آخرین اخبار و مقالات

شما میتونید از این قسمت آخرین اخبار و مقالات کلینیک درد را دنبال کنید و به روز باشید.

فیلتر دسته بندی:Allاطلاعات عمومیخدمات درمانی
پست دیگری وجود ندارد