خدمات قابل ارائه در کلینیک درد

خدماتی که ما در کلینیک درد راد به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می‌دهیم.

چه افرادی باید به کلینیک درد راد مراجعه کنند؟

در این ویدیو دکتر سیامک مرادی دقیقا توضیح می‌دهند که چه افرادی برای درمان باید به کلینیک درد راد و فوق تخصص درد مراجعه کنند.

برای شما در کلینیک درد راد چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

خدمات
کلینیک درد راد

در کلینیک درد راد ما طیف گسترده‌ای از خدماتی درمانی را برای بهبود حال بیماران خود با به روزترین متدها و به روزترین دستگاه و تیم مجرب به آنها ارائه می‌کنیم.

تزریق اپیدورال توسط دکتر سیامک مرادی

تزريق اپيدورال

در بیماران با دیسک ناحیه کمر یا گردن که به کلینیک درد راد مراجعه و درمان‌های معمول پاسخ نداده‌اند می‌توان از این روش کمک گرفت. در این روش تحت هدایت تصویر برداری در فضای پشت دیسک، قرار گرفته و تزریق انجام می‌شود. ممکن است در برخی بیماران نیاز به تکرار این روش جهت کنترل درد باشد. بیشتر بخوانید

درمان ديسک كمر توسط دکتر سیامک مرادی

درمان ديسک كمر

در بیماران با کمر درد، دارو، ورزش‌های ستون فقرات، آب درمانی و فیزیوتراپی در ابتدا ممکن است مفید باشد. این بیماران با انجام مرتب اعمال فوق به بهبود وضعیت فیزیکی و گاهی وزن خود کمک کرده و شرایط از بین رفتن دردها را مهیا می‌کنند. بیشتر بخوانید

ليزر ديسک كمر توسط دکتر سیامک مرادی

ليزر ديسک كمر

در بیمارانی که به درمان‌های نگهدارنده اولیه پاسخ مناسب نداده و دچار دردهای رادیکالی اندام تحتانی هستند در کلینیک درد را با استفاده از لیزر دیسک کمر جهت کاهش درد و بهبود علائم سیاتیک به آنها کمک می‌کنیم. بیشتر بخوانید

ديسكوژل گردن و كمر توسط دکتر سیامک مرادی

ديسكوژل گردن و كمر

استفاده از ترکیب دیسکوژل در دیسک‌های ستون فقرات بخصوص در دیسک‌های گردنی بسیار موثر بوده و باعث شده در صورت انتخاب مناسب بیمار توسط پزشک از انجام اعمال جراحی غیرضروری پیشگیری می‌شود. بیشتر بخوانید

آندوسکوپی ديسک توسط دکتر سیامک مرادی

آندوسکوپی ديسک

از جمله روش‌های پیشرفته در دیسک‌های کمر استفاده از آندوسکوپی دیسک می‌باشد. در این روش برش کوچکی در پشت بیمار ایجاد شده وبدون صدمه به بافت استخوانی و نخاعی قطعات دیسک را خارج می‌کنیم. بیشتر بخوانید

بلوک عصبی توسط دکتر سیامک مرادی

بلوک‌های عصبی

در بیماری‌های مختلف مانند زونا، دردهای قفسه سینه پس از جراحی قلب را جراحی قلب باز، درگیری‌های اعصاب سمپاتیک، درگیری عضله پیریفورمیس و … استفاده از بلوک‌های عصب تحت هدایت فلوروسکوپی و یا سونوگرافی بسیار کمک کننده است. بیشتر بخوانید

درمان درد عصب سه قلو توسط دکتر سیامک مرادی

درمان دردهای عصب سه قلو

یکی از شدیدترین دردهایی که یک فرد می‌تواند تجربه کند، نورالژی تری ژمینال یا درد عصب سه قلو می‌باشد. این عصب دارای سه شاخه بوده و باعث دردهای ناحیه پیشانی، گونه و یا فک تحتانی می‌گردد و در صورت عدم پاسخ به درمان دارویی، کاندید انجام رادیوفرکوئنسی عصب سه قلو می‌باشد. بیشتر بخوانید

راديوفركوئنسی ستون فقرات توسط دکتر سیامک مرادی

راديوفركوئنسی ستون فقرات

روشی است که در آن به کمک الکترودهای مخصوصی در محل اعصاب مفاصل ستون فقرات قرار گرفته و پس از بررسی‌های لازم به کمک سیستم حرارتی عصب مفاصل را بی درد می‌کنیم. این روش بسیار خوب و بی خطر است و نیاز به بستری بیمار نمی‌باشد. بیشتر بخوانید

كنترل دردهای پس از جراحی توسط دکتر سیامک مرادی

كنترل دردهای پس از جراحی

بعد از انجام اعمال جراحی ستون فقرات در برخی بیماران دردهای ناحیه کمری و پا ممکن است به فاصله‌ای از عمل جراحی رخ دهد. در کلینیک درد راد درمان آنها استفاده از روش‌های غیر جراحی مانند دارو، فیزیوتراپی، تزریق کودال و رادیو فروکوئنسی می‌تواند باشد. بیشتر بخوانید

كنترل دردهای بيماران سرطانی توسط دکتر سیامک مرادی

كنترل دردهای بيماران سرطانی

در بیماران سرطانی بر حسب محل درگیری بیماری و شدت گسترش بیمار دردهای مختلفی را ذکر می‌کنند که به دارو یا نورولیزر اعصاب منطقه‌ای جهت کاهش و کنترل درد این بیماران اقدام می‌گردد. بیشتر بخوانید

تزریق زانو توسط دکتر سیامک مرادی

تزريق زانو

در آرتروز مفصل زانو همیشه راه حل تعویض مفصل نیست. بسته به شدت آرتروز استفاده از مسکن‌ها، فیزیوتراپی و آب درمانی و همچنین تزریق هیالورونیک اسید در مفاصل کمک کننده است. همچنین استفاده از سلول‌های بنیادی تحولی در درمان آرتروز ایجاد کرده است. بیشتر بخوانید

تزریق شانه توسط دکتر سیامک مرادی

تزريق شانه

در صدمات به عضلات شانه که منجر به پارگی عضله می‌گردد محدودیت حرکت مفصل ایجاد شده که اصطلاحا آن را شانه منجمد شده می‌نامند. در افرادی که امکان جراحی وجود ندارد یا راضی به انجام جراحی نیستند از تزریق‌های مفصل شانه جهت کاهش محدودیت فعالیتی مفصل کمک کننده است. بیشتر بخوانید

درمان سردردهای مقاوم به درمان توسط دکتر سیامک مرادی

سردردهای مقاوم به درمان

در کلینیک درد بیماران دچار سردرد را بعد بررسی‌های کامل، درمان دارویی را شروع می‌کنیم و در صورتی که پاسخ مناسب به درمان در این بیماران داده نشده است، استفاده از بلوک‌های عصبی می‌تواند در کنترل درد موثر باشد. بیشتر بخوانید

محرک‌های نخاعی

پمپ‌های داخل نخاعی

در بیماران با دردهای اندام تحتانی، اسپاسم اندام تحتانی، قطع عضو و یا بیماران سرطانی که امکان کنترل درد مناسب جهت آنها وجود ندارد، در کلینیک درد راد با استفاده از پمپ‌های نخاعی، جهت کاهش درد این بیماران به ایشان کمک می کنیم بیشتر بخوانید

درمان با لیزر پرتوان توسط دکتر سیامک مرادی

ليزر پرتوان

این روش تحت دستگاهی به لیزر پرتوان در کلینیک درد راد نام صورت می‌گیرد که با افزایش جریان خون در محل درد یا دیسک بیرون زده و یا مفصل دچار آرتروز باعث فعال شدن سیستم ضد درد ناحیه شده و کاهش درد محسوسی را در آن محل ایجاد می‌کند. بیشتر بخوانید

درمان با سلول‌های بنیادی توسط دکتر سیامک مرادی

سلول‌های بنیادی

استفاه از سلول‌های بنیادی در آرتروز مفاصل و دیسک‌های بیرون زده شروع شده و تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام شده است. در کلینیک درد راد با انتخاب مناسب بیمار و استفاده از این روش از انجام اعمال جراحی غیرضروری نیز جلوگیری ‌می‌گردد. بیشتر بخوانید

آخرین اخبار و مقالات

شما میتونید از این قسمت آخرین اخبار و مقالات کلینیک درد را دنبال کنید و به روز باشید.

فیلتر دسته بندی:Allاطلاعات عمومیخدمات درمانیوبلاگ
پست دیگری وجود ندارد
دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد در کلینیک درد راد

درباره دکتر

دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد در کلینیک درد راد در تهران است. در بهترین کلینیک درد و مجربترین پزشکان در زمینه کنترل یا درمان انواع دردهای شایع در حال فعالیت هستند.

با عضویت در لیست مشترکین ما از آخرین اخبار مطلع شوید و در جریان همه خبرهای قرار بگیرید.

تمام حقوق محفوظ است. طراحی توسط تک نئو