اپیدورال-گردن.jpg
۳۰/خرد/۱۳۹۹

بیماری که ما داشتیم آقای میانسالی بودند که سالها پیش بخاطر سقوط از ارتفاع دچار شکستگی مهره های گردن شده بودند و تخت عمل جراحی و ایمپلنت در ناحیه گردن قرار گرفتند.در حال حاضر بخاطر درد هایی که مقاوم به درمان های دارویی بودند،در قدم اول بیمار را تحت عمل اپیدورال گردنی قرار دادیم.امیدوار هستیم که بتوانیم دردهای ایشان را در حد قابل قبولی کنترل و درمان کنیم. دكتر سيامک مرادی فوق تخصص درد عضو #ستاد سلول های #بنیادی کشور وعضو هيات رييسه انجمن #درد #جردن،بعد از میرداماد،خ قبادیان غربی،پ۹،ط۱

بلاک-فاست-کمری.jpg
۲۸/خرد/۱۳۹۹

بیماری که امروز داشتیم خانم میانسالی بودند که سالهاست درگیر بیماری رماتیسمی هستند و تحت درمان توسط همکاران روماتولوژ قرار گرفتند ولی در حال حاضر بخاطر درد های خیلی شدیدی که به درمان های معمول پاسخ نداده بودند که در مرحله اول بیمار را تحت بلاک مفاصل فاست کمری قرار دادیم و درصورت پاسخ کاندید رادیوفرکوئنسی فاست کمری قرار خواهند گرفت.
دكتر سيامک مرادی فوق تخصص درد عضو #ستاد سلول های #بنیادی کشور و عضو هيات رييسه انجمن #درد #جردن،بعد از میرداماد،خ قبادیان غربی،پ۹،ط۱

جراحی-اپیدورال.jpg
۲۶/خرد/۱۳۹۹

بیماری که ما امروز داشتیم خانم مسنی بودند که در اثر پوکی استخوان شدید،دچار شکستگی دو تا از مهره های کمرشون شده بودند ولی با توجه به بیماری هایی از جمله نارسایی های قلبی،فشار خون و دیابت که داشتند این بیمار کاندید مناسبی برای جراحی نبودند و ما برای این بیمار تزریق اپیدورال به روش دابل پانکچر و همچنین بلاک فاستای کمری رو برای ایشون انجام دادیم. 02188882424 و ۰۹۳۳۹۵۱۰۰۱۷

رادیوفرکوئنسی-عصب-سه-قلو.jpg
۲۲/خرد/۱۳۹۹

بیماری که داشتیم خانم میانسالی هستند که درگیر دردهای عصب سه قلو ناحیه فکی شده بودند که به درمان های معمول پاسخ نداده بودند و کاندید انجام رادیوفرکوئنسی عصب سه قلو صورت قرار گرفتند.امیدواریم که بعد از دوسال از این درد رهایی پیدا کنند⁦.

سرم-سلول-بنیادی.jpg
۲۲/فرو/۱۳۹۹

سلول های بنیادی بیماری که داشتیم خانم ۳۰ ساله ای بودندکه به علت ام_اس تحت کورتون تراپی قرار گرفته بودند و بواسطه این مورد دچار درگیری دوطرفه مفصل لگن شده بودند ولی چون هنوز کاندید جراحی و تعویض نبودند ما ایشون رو تحت درمان سرم سلول های بنیادی قرار دادیم.

عمل-سندروم-پیریفورمیس.jpg
۱۹/فرو/۱۳۹۹

سندروم پیریفورمیس بیمار یک خانم ۸۰ ساله بودند که بخاطر جراحی ناحیه هیپ دچار درگیری عضله پیریفورمیس سمت چپ شده بودند که با توجه به معایناتی که انجام شده بود و ما ایشون رو با تزریق عضله #پیریفورمیس تحت گاید فلوروسکوپی قرار دادیم.

انجام-عمل-لیزر-دیسک.jpg
۱۳/فرو/۱۳۹۹

لیزر دیسک بیمار خانم 70 ساله ای هستند که دچار دیسک ناحیه 3 و 4 کمری بوده و روش های معمول درمان،پاسخگو نبوده و با توجه به زمینه بیماری قلبی و دیابت و… کاندید جراحی باز نبودند و ما تصمیم گرفتیم که از روش لیزر دیسک برای ایشان استفاده کنیم.