رادیو-فرکوئنسی-زانو.jpg

بیماری که امروز داشتیم خانم مسنی بودند که چندین سال پیش تحت تعویض مفصل هردوزانو قرار گرفته بودند که به خاطر دردهایی که در ناحیه زانو داشتند مقاوم به درمان‌های خوراکی و فیزیوتراپی بودند و بنابراین ما بیمار را کاندید رادیو فرکوئنسی RF هر دوزانو قرار دادیم.

درمان-سیاتیک-به-روش-اپیدورال-گاید-فلوروسکوپی.jpg

بیرون زدگی دیسک که باعث تحریک و درد عصب سیاتیک میشود را با روش اپیدورال و یا ترنسفرامینال برای درمان ان اقدام میکنیم.
بیماری که داشتیم خانم میانسالی بودند که از درد کمر و پای چپ شکایت داشتند که به درمان های معمول پاسخ نداده بودند و کاندید اپیدورال تحت گاید فلوروسکوپی قرار گرفتند.

درمان-درد-کمر-و-پا-به-روش-اپیدورال.jpg

توضیحات دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد در مورد درمان درد کمر و پا به روش اپیدورال. برای مشاوره و یا گرفتن وقت ویزیت در روزهای زیر با مطب تماس حاصل فرمایید.

جراحی-فتق-دیسک-به-روش-آندوسکوپی.jpg

گاهی در بیمارانی که درد انتشاری از ناحیه کمری به اندام تحتانی دارند و در بررسیهای انجام شده علت آن بیرون زدگی دیسک تشخیص داده شده است، درمان بصورت خارج کرن دیسک آسیب دیده با جراحی آندوسکپی دیسک است بشرط آنکه درمانهای غیر جراحی بمدت ۱۲ هفته موثر واقع نشده باشد.

در چه مواردی میتوان از آندوسکپی استفاده کرد:
  1. محل کوچک برش جراحی ۲ – ۱.۵ سانتیمتر
  2. آسیب حداقل به عناصر نرمال ناحیه
  3. طول عمل کوتاه
  4. امکان ترخیص بیمار عصر روز عمل
  5. انجام فعالیت بلافاصله پس از عمل
  6. بازگشت به کار بعد از ۴-۶ هفته

توضیحات دکترسیامک مرادی فوق تخصص درد در مورد جراحی فتق دیسک به روش آندوسکوپی. برای مشاوره و یا گرفتن وقت ویزیت در روزهای زیر با مطب تماس حاصل فرمایید.

دردهای-سرطانی.jpg

بیمارانی که دچار سرطان میشوند دو مشکل دارند

1. اصل بیماری
  2. دردهای ناشی از بیماری سرطان

دردها در حدی میتواند باشد که فعالیت هارا محدود کند و زندگی را مختل کند. که باعث می شود جلو روند درمان اصلی را بگیرد.

درمان های مختلفی وجود دارد. درمان اول دارو های میباشند. در صورتی که بیماران با این درمان ها جواب ندادند قدم دوم استفاده از بلاک های عصبی که مسیر های انتقال درد را می سوزانیم تا در ان ناحیه درد از بین رود.

در بعضی از بیمارها می تواند از رادیو فرکوپنسی استفاده کرد.

توضیحات دکترسیامک مرادی فوق تخصص درد در مورد کنترل دردهای ناشی از سرطان. برای مشاوره و یا گرفتن وقت ویزیت در روزهای زیر با مطب تماس حاصل فرمایید.

سلامت-جسمی.jpg

وقتی صحبت از سلامت جسمانی می‌شود، هر آنچه که برای سلامتی جسم و تن انسان مفید هست باید مدنظر قرار گیرد و مواردی که سلامتی را به خطر می‌اندازد باید پرهیز گردد. در مقوله شیوه های زندگی سالم بیش از همه‌چیز سلامت جسمانی در دید دیگران قرار دارد و خوشبختانه بیشتر موردتوجه است. برای حفظ سلامت جسمانی عواملی مانند تغذیه مناسب، خواب کافی در شبانه‌روز، ورزش مداوم، عدم مصرف سیگار و قلیان، پرهیز از پرخوری و نداشتن اضافه‌ وزن بسیار کارا هستند.

صحبت های دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد را در مورد سلامت را جدی بگیرید برای مشاوره و یا گرفتن وقت ویزیت در روزهای زیر با مطب تماس حاصل فرمایید.

آندوسکپی-دیسک.jpg

بیمار آقای 29 ساله ای بودند که درگیر ديسك كمر و درد راديكولر پا بودند و کاندید عمل آندوسکپی دیسک شدند. که توسط دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد انجام گردید.

شما میتوانید برای مشاوره و یا گرفتن وقت ویزیت در روزهای زیر با مطب دکتر سیامک مرادی تماس حاصل فرمایید.

جراحی-بسته-دیسک-و-لیزر-دیسک.jpg

توضیح دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد در مورد روش های جراحی بسته دیسک و لیزر دیسک را با دقت توجه کنید تا اگر دچار دیسک کمر هستید هرچه زودتر برای درمان آن اقدام کنید. انجام این روش جراحی شرایط خاصی دارد که باید توسط پزشک انتخاب شود.
از مزایا این روش میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. بیهوشی ندارد
  2. بستری بیمارستانی ندارد
  3. بدن بیمار برش داده نمی شود

برای مشاوره و یا تعیین وقت می توانید با دکتر سیامک مرادی تماس بگیرید.
تلفن: 02188882424 یا 09337510017
آدرس: جردن،بعد از میرداماد،خ قبادیان غربی،پ۹،ط۱

کرونا-دکتر-سیامک-مرادی.jpg

در شرایطی که موج دوم یا پیک دوم کرونا در کشور عزیزمان آغاز شده است بهتر است که نسبت به این موضوع بی تفاوت و بی اهمیت نباشیم و هرچه بیشتر از قبل پرتوکل های بهداشتی را رعایت کنیم. در همین خصوص بهتر است به ویدیو دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد در مورد موضوع کرونا توجه کنید. #در_خانه_بمانیم