تزریق ژل زانو، هیالورونیک اسید به زانو

-ژل-زانو،-هیالورونیک-اسید-به-زانو.jpg

ژل هیالورنیک اسید برای درمان دردهای آرتروز مفاصل و در حالت کلی دردهای مفاصل موثر است…

کاهش درد آرتروز با تزریق ژل هیالورونیک اسید

کاربردهای این ژل هر روز در حال افزایش است. در گذشته از این ژل فقط برای رفع چین و چروک پوست استفاده می شد اما امروزه برای درمان بیماری هایی مثل آرتروز هم کاربردی مهم و حیاتی دارد.
آرتروز در قسمت های مختلف مفاصلی بدن همچون زانو، شانه و انگشتان به وجود می آید و با درد مفاصل تعریف می شود. به دلیل رفتارهای نادرست تعداد کسانی که در حال سر و کله زدن با درد آرتروز هستند هر لحظه رو به افزایش است. آرتروز زانو در حال تشدید یافته باعث خستگی، احساس ضعف و ناتوانی در راه رفتن شود .

تزریق ژل زانو

برای درمان بیماری آرتروز در عده ای مشخص از بیماران می توان از تزریق هیالونیک اسید به مفصل استفاده کرد. بدیهی است که با تزریق این ژل به روان شدن مفاصل کمک می کنند و فعالیت های روزانه را برای بیمار بسیار راحت تر می کنند. تنوع این ژل بسیار بالا است که از کل انواع آن برای تزریق به زانو می توان استفاده کرد.
تزریق این ژل به زانو فرایندی غیر تهاجمی است که پس از یک جلسه مشاوره ای انجام می شود. کل زمان تزریق ژل به زانو حدودا 30 دقیقه می باشد که با بی حسی درد بیمار هنگام تزریق از بین می رود.
برای تزریق به زانوی از نوع خاصی از این ژل به نام ژل سینویسک استفاده می شود که از مرغ به دست می اید.

محدودیت های تزریق
  1. بیماری های پوستی
  2. عفونت در مفصل
  3. خانم های باردار
  4. حساسیت به لیدوکایین
هشدار مراقبت بعد از تزریق ژل زانو
  • تا 48 ساعت بعد از تزریق این ژل بیشتر از 20 دقیقه به صورت مداوم روی پاهی خود نایستید.

شما می توانید برای مشاوره و یا تعیین وقت قبلی با دکتر سیامک مرادی فوق تخصص درد با شماره های 02188882424 و یا 09339510017 تماس بگیرید