فوق تخصص درد کیست؟

فروردین ۱۳, ۱۳۹۹ توسط دکتر سیامک مرادی0
فوق-تخصص-درد-DrSiamakMoradi.jpg

فوق تخصص درد کیست؟

برای جواب این سوال اول باید با مفهوم فلوشیپ اینترونشنال درد آشنا شویم تا بتوانیم با فوق تخصص درد آشنا شویم. این رشته که حدود ۱۲ سال است که در کشور ایران وارد شده است، رشته ای بسیار نوین بر اساس رویکرد غیر تهاجمی و کم تهاجمی درمان دردهای مختلف است. تقریبا تمامی انواع دردها مانند سردرد، کمر درد، درد مفاصل، آرتروز، دردهای سرطانی، درد های صورت و عصب های اندام تهتانی در بر میگیرد.(دکتر سیامک مرادی)

فلوشیپ اینترونشنال درد

این رشته شاخه ای از علم پزشکی است که در آن درد به صورت محوری مورد مطالعه قرار می گیرد.
در واقع بیماریی هایی که در آن ها بیمار دارای درد های مزمن با مدت زمان طولانی اس هدف این شاخه از طب خواهند بود. در این شاخه همه ابعاد درد چه روحی و چه جسمی مورد مطالعه و درمان قرار می گیرند.

معرفی فوق تخصص درد

پزشکانی که به صورت دانشگاهی و آکادمیک دوره بالا را گذرانده باشند متخصص درد تلقی می شوند.
دانش آموختگان این رشته با همکاری بقیه رشته های طبی اقدام به شناسایی مدیریت و درمان دردهای حاد و مزمن می پردازند.
دکتر سیامک مرادی یکی از بهترین فوق تخصص های درد در ایران است که در کلینیک درد خود آمادگی درمان انواع دردهای ذکر شده در فوق را دارا میباشد.
آدرس کلینیک درد دکتر مرادی: میدان ونک خیابان صانعی پلاک ۵۰ طبقه ۴
شما میتوانید برای تعیین وقت قبلی از کلینیک درد دکتر سیامک مرادی با شماره های زیر تماس بگیرید و یا از طریق صفحه تعیین نوبت قبلی برای خود وقت تعیین کنید.
۰۲۱۸۸۸۸۲۴۲۴ و ۰۹۳۳۹۵۱۰۰۱۷
توجه: رزرو وقت الزامی است.