بخش های

کلینیک درد

در کلینیک درد دکتر سیامک مرادی انواع خدمات درمانی به مراجعه کنندگان گرامی ارائه میشود.
ویزیت بیمار دکتر سیامک مرادی

ویزیت بیمار

ما همه روزه در کلینیک درد راد به بررسی،ویزیت و درمان بیماران میپردازیم و همکاران ما در رشته های مختلف نیز آمادگی خدمت رسانی به بیماران را در دونوبت صبح و عصر دارند.

نوار عصب و عضله دکتر سیامک مرادی

نوار عصب و عضله

در کلینیک درد راد با وجود دستگاه نوار عصب وعضله امکان ارائه این خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان به این مرکز وجود دارد.

روانشناسی دکتر سیامک مرادی

روانشناسی

با توجه به اینکه برخی از دردها منشا سایکوسوماتیک داشته و نیاز به بررسی های روان شناختی می باشد، همکاران روان شناس ما نیز آماده ارائه خدمات در کلینیک درد راد هستند.

طی ورزشی دکتر سیامک مرادی

طب ورزشی

بیمارانی که دچار دردهایی در ناحیه عضلانی،استخوانی خود هستند با مراجعه به بخش طب ورزشی این مرکز میتوانند از خدماتی که همکاران متخصص طب ورزشی ما به آنان ارائه میدهند استفاده نمایند.

مغز و اعصاب

همکاران متخصص مغز و اعصاب در کلینیک درد راد آماده ارائه خدمات به مراجه کنندگان این مرکز هستند.

اتاق عمل دکتر سیامک مرادی

اتاق عمل

کلینیک درد راد مجهز به اتاق عمل پیشرفته با دستگاه های تصویر برداری به روز بوده و امکان انجام عمل های جراحی و پروسیجرهای مختلف در زمینه کنترل درد را داریم.

لیزر پرتوان دکتر سیامک مرادی

لیزر پرتوان

کلینیک درد راد مجهز به دستگاه لیزر پرتوان است که بواسطه این دستگاه که باعث افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به بافت های صدمه دیده در قسمتهای مختلف بدن میشود میتوان به کنترل درد مراجعه کنندگان این مرکز کمک نمود.

تزریق زانو و مفاصل دکتر سیامک مرادی

تزریق زانو و شانه

بیمارانی که دچار آرتروز مفصل زانو یا شانه شده یا اینکه دچار پارگی هایی در عضلات و رباط های ناحیه شانه هستند می توانند با مراجعه به کلینیک درد راد تحت دستگاه های تصویر برداری بررسی شده و در صورت نیاز به تزریق مفاصل تحت با کمک دستگاه سونوگرافی و یا فلوروسکوپی باعث کنترل درد این بیماران می شود.