dr-siamak-moradi-ozone-therapy.png

اوزون تراپی چیست؟

اوزون تراپی یا ازن تراپی یک درمان تزریقی و یکی از شیوه های جراحی بسته دیسک کمر و ستون فقرات است که با افزایش جریان خون درمفصل و مهیا کردن مواد لازم برای ترمیم بافت های آسیب دیده باعث درمان می شود. این تزریق ترکیبی است ازپروکائین برای کاهش درد،هورمون های استروئید برای کاهش فعالیت سیستم ایمنی بدن، مهیاکردن مواد لازم برای بهبودی بافت ها، مواد ضدالتهاب هومیوپاتی(همسان درمانی)،گاز ازن و اکسیژن است که باعث بازسازی سلولها میشود. اوزون تراپی مانند هر روش درمانی دیگری دارای عوارض جانبی است که در ادامه این مقاله ذکر شده است. اوزن تراپی روش درمانی تقریبا جدید است و در ایران نیز برای بیماران استفاده می شود. هزینه و قیمت ازن تراپی به تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بیمار بستگی دارد.

Diabetes-Mellitus.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

دیابت یا مرض قند از بیماری های شایع و ناتوان کننده انسان است که میتواند مشکلات جدی را برای اندام ها ایجاد کند. یکی از این مشکلات زخم های مزمن و مقاوم به درمانی است که معمولا در کف پای این بیماران ایجاد میشود. این عارضه را پای دیابتی Diabetic foot هم میگویند.

Restless-leg-syndrome-DrSiamakMoradi.com_.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

افراد مبتلا به سندرم پای بی قرار دچار احساستی ناراحت کننده در پاها (بعضی اوقات در دست یا سایر اعضای بدن) و نیازی شدید به تکان دادن پاها برای آسایش از این مشکل دارند. بیماری باعث انواع احساسات از جمله سوزن سوزن شدن، خارش، ضربان و کوبیدن، سوزش، کشش و خزیدن چیزی در پاهای فرد مبتلا می‌شود.

Chronic-pelvic-pain-drsiamakmoradi.com_.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

درد مزمن لگن، درد در ناحیه لگن که به مدت 6 ماه یا بیشتر طول می کشد است. درد مزمن می تواند به صورت برگشت پذیر باشد. گاهی اوقات درد مزمن لگن به دنبال یک چرخه منظم است. به عنوان مثال، ممکن است در دوران قاعدگی رخ می دهد وگاهی در برخی اوقات مانند : قبل و یا بعد از خوردن غذا، در حال ادرارکردن و یا در حین مقاربت جنسی اتفاق بیفتد.

Kyphoplasty-virtualdr-DrSiamakMoradi.com_-2.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

ورتبرو پالستی و کیفو پالستی روشی نسبتاً تهاجمی (با حداقل تهاجم) است که برای ترمیم شکستگی‌های کمپرسی (به هم فشردگی) مهره‌ای -استخوان‌های کوچکی که ستون فقرات را تشکیل می‌دهند- به کار می‌رود. زمانی که مهره دچار شکستگی شد، شکل طبیعی مهره که مستطیلی است، از بین رفته، به هم فشرده شده، تغییر شکل داده و باعث درد می‌گردد. شکستگی‌های کمپرسی (به هم فشرده) -که ممکن است مستلزم کلاپس شدن یک یا دو مهره ستون فقرات باشد- علائم معمول دارند که در نتیجه پوکی استخوان پیش می‌آیند.