post-4.jpg
۱۰/شهر/۱۳۹۹

تا به حال سردردی مبهم در سرتان پیچیده است؟ دردی که معلوم نیست دقیقا به چه دلیل و چرا آزارتان می‌دهد؟ واقعیت این است که سردرد، انواع مختلفی دارد و دلایل متعددی باعث بروز آن می‌شوند. گاهی‌اوقات، درد در یک ناحیه از سر به خاطر بیماری‌ها و مشکلات در نواحی دیگر بدن به وجود می‌آید. همیشه نمی‌توان علت سردرد را دقیقا شناسایی کرد. درد پشت سر ممکن است به‌علت سردرد تنشی، میگرن و… باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر با علت درد پشت سر و نحوه درمان آن آشنا شوید.
اگر فردی سردرد شدیدی داشته باشد باید بداند که در این نوع درد، تنها نیست. حدود ۵۰ درصد از بزرگسالان سرتاسر جهان از سردردهای شدید حداقل یکبار در سال رنج می برند. این دردها می توانند بسیار ازاردهنده و ناتوان کننده باشند.سردردها شایع هستند و بیشتر آن ها دردهایی است که می ایند و می روند. با اینحال برخی از آن ها علل جدی تری دارند.

خارپاشنه.jpg
۲۰/مرد/۱۳۹۹

خار پاشنه، در واقع رسوب کلسیم در قسمت پاشنۀ پا است که موجب بیرون‌زدگی استخوان در قسمت زیرین استخوان پاشنۀ پا می‌شود. خارپاشنه حتی تا حدود دو سانتی‌متر نیز می‌تواند بزرگ شود و رشد یابد. این زائده که به‌طور عامیانه «خار پاشنه» نامیده می‌شود، التهاب محل چسبیدن یک لایه‌ی بافت نرم به استخوان پاشنه است. این بافت نرم که «فاشیا» نامیده می‌شود مانند یک لایه، تمام عضلات کف پا را می‌پوشاند. وجود این التهاب در افرادی با اضافه وزن شایع‌تر است.

درد-استخوان-دنبالچه-کوکسیدینی.jpg
۰۹/مرد/۱۳۹۹

دنبالچه یا دمبالچه اصلاح پزشکی برای درد استخوان دنبالچه یا کوکسیدینی است که به دنبالچه و علائم درد دنبالچه اشاره دارد. این بیماری در هر سنی ممکن است اتفاق بیوفتد اما زنان پنج برابر بیشتر از مردان به آن مبتلا می‌شوند. دنبالچه استخوانی مثلثی شکل است که در انتهای ستون مهره‌ها واقع شده است. دنبالچه شامل سه تا پنج قسمت استخوانی است که توسط مفاصل و رباط‌ها سرجای خود قرار گرفته‌اند. به دلیل پهن تر بودن لگن زنان دنبالچه آنها پوشش کمتری دارد، به همین دلیل اغلب آسیب دیدگی‌های دنبالچه در بین زنان بوجود می آید. آسیب دیدگی دنبالچه منجر به ناراحتی و درد استخوان دنبالچه می‌شود. بیشتر آسیب دیدگی دنبالچه قابل درمان هستند، هر چند که فرآیند درمان درد دنبالچه خیلی کند است.

تزریق-ژل-زانو،-هیالورونیک-اسید-به-زانو.jpg
۰۲/تیر/۱۳۹۹

ژل هیالورنیک اسید برای درمان دردهای آرتروز مفاصل و در حالت کلی دردهای مفاصل موثر است…

کاهش درد آرتروز با تزریق ژل هیالورونیک اسید

کاربردهای این ژل هر روز در حال افزایش است. در گذشته از این ژل فقط برای رفع چین و چروک پوست استفاده می شد اما امروزه برای درمان بیماری هایی مثل آرتروز هم کاربردی مهم و حیاتی دارد.
آرتروز در قسمت های مختلف مفاصلی بدن همچون زانو، شانه و انگشتان به وجود می آید و با درد مفاصل تعریف می شود. به دلیل رفتارهای نادرست تعداد کسانی که در حال سر و کله زدن با درد آرتروز هستند هر لحظه رو به افزایش است. آرتروز زانو در حال تشدید یافته باعث خستگی، احساس ضعف و ناتوانی در راه رفتن شود .

laser-high-power.jpg
۱۴/فرو/۱۳۹۹

لیزر پرتوان

کاربردهای لیزردرمانی

لیزر پرتوان در هر دو نوع عارضه مزمن و حادکارآمد است.برخی افراد برای کاهش کمردرد خود بلافاصله سراغ گزینه جراحی میرونداما توصیه پزشکان بر خلاف آن است مگر اینکه شما سایر گزینه های درمانی را امتحان کرده باشید ،با این حال اگر هیچ یک از این روش ها برای شما نتیجه بخش نباشد ما به شما لیزر پرتوان را توصیه می کنیم.
لیزر درمانی مادون قرمز با تحریک آنزیم سیتوکروم اکسیداز در میتوکندری سلول های شما عمل می کند .این عمل موجب افزایش گردش خون میکرو وجریان سلول های قرمز خون در منطقه تحت درمان می شود. لیزر پرتوان به کاهش درد و التهاب کمک می کندوباعث افزایش ترمیم بافت های نرم وسخت از جمله ماهیچه ها استخوان ها و رباط ها می شود هم چنین با اکسیژن رسانی به بافت های شما عملکرد وریدی و لنفاوی را باز می گرداند.