فوق-تخصص-درد-DrSiamakMoradi.jpg

فوق تخصص درد کیست؟

برای جواب این سوال اول باید با مفهوم فلوشیپ اینترونشنال درد آشنا شویم تا بتوانیم با فوق تخصص درد آشنا شویم. این رشته که حدود ۱۲ سال است که در کشور ایران وارد شده است، رشته ای بسیار نوین بر اساس رویکرد غیر تهاجمی و کم تهاجمی درمان دردهای مختلف است. تقریبا تمامی انواع دردها مانند سردرد، کمر درد، درد مفاصل، آرتروز، دردهای سرطانی، درد های صورت و عصب های اندام تهتانی در بر میگیرد.(دکتر سیامک مرادی)

Diabetes-Mellitus.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

دیابت یا مرض قند از بیماری های شایع و ناتوان کننده انسان است که میتواند مشکلات جدی را برای اندام ها ایجاد کند. یکی از این مشکلات زخم های مزمن و مقاوم به درمانی است که معمولا در کف پای این بیماران ایجاد میشود. این عارضه را پای دیابتی Diabetic foot هم میگویند.

Restless-leg-syndrome-DrSiamakMoradi.com_.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

افراد مبتلا به سندرم پای بی قرار دچار احساستی ناراحت کننده در پاها (بعضی اوقات در دست یا سایر اعضای بدن) و نیازی شدید به تکان دادن پاها برای آسایش از این مشکل دارند. بیماری باعث انواع احساسات از جمله سوزن سوزن شدن، خارش، ضربان و کوبیدن، سوزش، کشش و خزیدن چیزی در پاهای فرد مبتلا می‌شود.

Chronic-pelvic-pain-drsiamakmoradi.com_.jpg
۰۶/اسفند/۱۳۹۸

درد مزمن لگن، درد در ناحیه لگن که به مدت 6 ماه یا بیشتر طول می کشد است. درد مزمن می تواند به صورت برگشت پذیر باشد. گاهی اوقات درد مزمن لگن به دنبال یک چرخه منظم است. به عنوان مثال، ممکن است در دوران قاعدگی رخ می دهد وگاهی در برخی اوقات مانند : قبل و یا بعد از خوردن غذا، در حال ادرارکردن و یا در حین مقاربت جنسی اتفاق بیفتد.